Fredag

så då är trämässan till ända det blev en hel del helrör som är tradition från år till år
blev sent inatt men den sista timmen spenderade jag och några kollegor på puben
sen bar det hem i natten, sov nån timme sen var det dags att få dottern till skolan ta en powernapp en timme för att sen göra sig iordning för begravning. när jag kom hem därifrån tog jag ytterligare en liten lur, sen iväg o handla mat till oss o djuren. dottern for till pappa hunden o jag somnade i fåtöljen vaknade efter nån timme o snart får det bli sägen har ett jobbarpass imorgon innan min 10 dagars jobbarvecka är slut har inte blivit mycket sömn på den perioden men tar igen det på söndag. imorgon är det öppet hus på dotterns skola, åker dit nån timme innan jobbet som imorgon är på en fullsatt hockeyarena HEJA HEJA FÄRJESTAD.  nu blir det sängen hunden har redan intagit den ska krypa ner hos henne o få lite värme
ha det bra i natten
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0