mitt första inlägg

sitter här själv i natten dottern sover hunden sover o nästan alla katter också dem enda som är vakna här ute är väl dem förbannade råttorna, har hittils fångat hmm ca 11-12 i fällan finns inget slut på dem är det förbannade vädrets fel om det blivit kallt med en gång så hade jag sluppit dem. Har funderat på att testa en ny apparat med ultraljud men vet inte om det är skadligt mot mina andra husdjur (katterna o hunden).
Har åkt på en förkylning som heter duga har inte varit förkyld på jag vet inte när kanske 7-8 år sen sist,
Ska väl kolla klart Seinfeld innan det blir sängen ska jobba 10 dar i sträck nu jobbigt men nödvändigt blir väl ett gäng långpannor på det också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0