underbar dag

äntligen tittar solen fram. Har tagit en långpromenad med hunden i det vackra vädret. Ska snart åka o jobba igen men först får det bli duschen måste hinna dammsuga lite också har ju tre  långpannor på rad nu så det blir bara jobba o förhoppningsvis nån timme sova i mellan. Helgen flöt på som vanligt med jobb........ ni tycker nog jag är rätt tråkig som bara jobbar men när man går timmar på 5 olika ställen som jag gör just nu så blir det intensiva perioder med mycket jobb och sen blir det lugnare veckor emellan. Men det är ju julbordens tid nu så det är bara bita ihop januari blir ju lugnare. Nä nu måste jag hoppa in i duschen så jag hinner med allt jag ska hinna. ha en fortsatt bra dag därute o var rädda om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0