Utkast: beställde biljetter ...

beställde biljetter åt min dotter och mig igår till An Cafe som spelar på Tyrol i mars är väl kanske inte mitt favvoband men man ställer väl upp för dottern såklart *s*
sitter med en kopp te och tittar ut på det underbara vädret (not) det är ta mig fan bara regn här snart,
längtar till solen och värmen sitta på en sandstrand och läsa en trevlig bok, jo det vore nåt det, finns det nån som har en plats över ner till solen så följer jag gärna med *s*. Inte konstigt att man försöker jobba bort hösten och vintern, skulle ju inte säga nåt om det vore lite snö och sol men det här gråa trista det kan man vara utan. Idag blir det en långpanna går från en restaurang till en annan. Ikväll hoppas jag vi spöar Timrå, tisdagsmatch hmm........kanske man hinner se lite av matchen också, det brukar man inte hinna på helgmatcher då sups det hej vilt och man får springa benen av sig (ja jag jobbar i restaurangen på arenan för det mesta i servisen numera men får hoppa in som sprithora ibland). Måste fixa till mig nu och åka till jobbet.
ha en bra dag alla och var rädda om er, det finns nån därute som tycker om er
kram

Kommentarer
Postat av: | T i N A |

nuu du hjärtat har jag gått och införskaffat mig ett tatueringsset. Spännande va? Pöss och hoppas allt är bra med dig

2008-11-18 @ 22:36:06
URL: http://thaw.blogg.se/
Postat av: | T i N A |

det löser vi vet du;)

2008-11-22 @ 23:20:17
URL: http://thaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0